Tuesday, February 1, 2011

Dreams come true...

          Life is so unpredictable..Bila kita bangun dari tidur di waktu pagi....kita cuma ada 2 pilihan jawapan yang sangat senang..Kalau dalam paper MCQ,kita cuma boleh pilih  A atau B...atau kita mungkin tak mahu buat pilihan langsung....
a)kita boleh pilih samada teruskan tidur ATAU
b)kita boleh pilih bangun dari tidur dan kejar apa yang kita mimpi...dan choice is yours....Dan saya tekad untuk memilih B..saya harap anda di luar sana pun sependapat dengan saya..kita selalu inginkan sesuatu..tidak kisah jika kita gunakan gear 5 sekalipun....kita ingin kejar apa yang kita mahu....kita berusaha sehabis baik untuk dapatkan apa yang kita mahu dan kita sanggup ambil risiko untuk dapatkan apa yang kita mahu (tentunya dengan cara yang baik-baik belaka).we have to know what we want,how to get in and how to get things done....Biarpun ada kalanya kita mungkin jauh tersasar....lain yang dimimpi...lain yang didapat....Saya tidak kisah jika saya silap memilih jawapan...sebab....i am not a perfect girl...i am pretty clumsy and sometimes i have a broken heart....i like being unperfect....kan?
dan kita berdoa supaya esok pagi....dipanjangkan lagi umur...dan diberi kesempatan oleh ALLAH SWT,untuk kita terus mengejar apa yang kita mahu....dan saya percaya tentang quotes ini....we have to dreams before our dreams come true...dan mulai hari ini,jika kita terjaga dari tidur,tak usah lagi membazir masa mengira tahi mata yang ada.....teruskan bangkit dan tunaikan mimpi anda.....sebaiknya...:) jika ada perkara yang menyakitkan hati untuk hari ini...lupakan saja....dan mulakan hari esok dengan lebih baik....:)kerana ia mungkin akan mempengaruhi mimpi kita....No one can go back and change a bad beginning..... iya kan??

No comments: