Saturday, April 2, 2011

masih seperti dulu.....

     Lots of people want to ride with you in the limo,but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down....-Oprah Winfrey-
  Saya terbaca tentang itu di sebuah majalah keluaran 2008....tiga tahun telah berlalu rupanya...tapi seseorang yang saya kenal ini sifatnya masih seperti tahun keluaran majalah yang saya baca itu....masih dan sentiasa mengasihani seperti selalu..owhh jangan salah sangka ya..saya ulang sekali lagi...mengasihani........:)
 Oopps...dan saya terkejut apabila dia mengaku telah membaca blog saya baru-baru ini..Ohhhh tidakkkkk...saya menjerit dalam hati..kenapa mesti dia????.dan bila saya tanya hasil penulisan mana yang dia suka,dia menjawab...Biarkan cinta mencari langitnya sendiri...saya sangat hargai itu...dan saya ajukan sekali lagi persoalan untuk dia..kenapa pilih yang itu bukan tajuk yang lain?dan ini jawapan yang saya terima...kerana saya boleh merasa apa yang penulis itu rasa...mahu saja saya tutup mulut dia tika itu...secara tiba-tiba saya terasa ada kepulan asap keluar dari lubang telinga...bukan kerana saya marah tapi kerana saya maluuuu......
 Dia memang sangat baik dengan saya....dan saya merasa sangat pelik kenapa saya tidak pernah nampak akan itu sebelum ini.....mungkin juga kerana pada masa itu saya mempunyai pilihan yang sangat baik berbanding dia.....owh dan saya terkedu sendiri....dan selepas tiga tahun ini,dia mengaku masih menyimpan rasa untuk saya sama seperti dulu...eh eh,baru tadi saya bilang mengasihani sekarang sudah jadi mengasihi.....dan bila saya tanya kenapa dia masih baik seperti dulu?Dia menjawab:'i treat you this way because i think you deserve it,maybe yang lain tak sedar betapa bertuahnya disayangi awak...Don't feel sad cause i won't leave you....'gulp...gulp..terasa kerongkong saya bergerak-gerak....kisah cinta wayang korea yang sering saya tonton bermain-main di ruang mata...dalam hati berkata,dia kah orangnya???Tak mungkinnnnnnnnnn!!!!!!!jerit saya di dalam hati.....
 
True Love never dies.And it doesn't need any reason to exist.Love is hard to explain.If the time is comes...perform solat istikharah,which is the 'Best solution'...because Allah knows best...We don't need any reason to love the person...-iluvislam.com-



No comments: