Friday, August 3, 2012

Ah Yee aka Auntie Muda

What!!!Saya dah jadi Ah Yee muda???Wah sungguh tak sangka.Secara official saya telah menjadi Ah Yee muda dan comel kepada my lil bro punya daughter iaitu Daania Alesya.
 

Bila saya bertanya kepada my in law ada tak ciri-ciri baby yang juga ada pada saya?Lesung pipit ke?Opssss...nope..nope...langsung takde.Tak tahu lah kalau dah besar esok kut kut keluar pula dimple kat pipi kiri kanan.He.he...So apakah perasaan saya apabila telah menjadi Ah Yee?Emm..emm,,,,TERUJA bangat!!2 hingga 3 bulan sebelum baby keluar pun saya dah sibuk beli itu dan ini untuk baby.Aiseyman.Excited giler.Dan saya rasa jika saya punya anak sendiri mungkin saya dah tak kisah benda lain.Dah tak kisah samada nak beli makeup baru atau tidak,dah tak kisah tentang gadjet baru di pasaran,sudah tidak kisah hendak shopping..Phiew...Phiew...Sungguh bertuah Daania ber'auntie' kan saya (mode perasan).Owh ya ada satu post yang telah diuploadkan oleh teman baik saya di dalam laman Facebook.Cuma tidak pasti samada post ini betul atau tidak.*wink**wink*


1 comment:

dahllya said...

Sgt bertuah momoi...hihi