Sunday, June 17, 2012

Dia dan BOLA

          Sudah acap kali dia bertanya bila agaknya saya nak mengupdate blog ini lagi?Emmm okie dokie Mr Nice Guy,bukan saya tak nak menulis tapi kerana saya sendiri tidak punya masa yang sangat sesuai untuk masuk ke blog sendiri. Dan kerana dia sangat teruja hendak menonton Rusia menentang Greece malam ini sedangkan saya tahu Spain adalah pasukan favourite dia, maka saya pun menulis 'something' kerana saya tahu dia pasti akan mengintai blog ini jika ada kesempatan. Dan bolehlah saya katakan di sini bahawa  perangai dia ni hampir sama dengan teman serumah saya.Betrayer!!!!!!kah kah kah.Kata suka MU tapi boleh pula sokong Loserpool tu.Haisshhhhhh! Nasib baiklah England berjaya tumpaskan Sweden 3-2 semalam.Go England GO!

    Ini antara 3 skrip yang BOYFRIEND bagi dekat GIRLFRIEND apabila dah sampai masa nak tengok bola (ehem ehem...ini lebih merujuk kepada saya sebenarnya)

1)Honey,i dah mandi.Sekarang i nak pegi tengok game bola sebab semua kawan-kawan i dah tunggu i.I akan call or Sms u kalau nanti okay. (Saja je guna alasan kawan-kawan sebab girlfriend cuma akan bagi pas hijau kalau boyfriend lepak dengan close friend diorang). Dan bila dia kata akan call jangan mudah percaya sebab bila cerita tentang BOLA,alahai takde dah istilah I Love You,You Love Me tu.Cit! 

2)Honey,i tak pasti samada nak keluar ke tak sebab i rasa penat sangat.Esok kan i kerja lagi. (Eleh,sebenarnya dalam hati memang nak keluar pun.Lelaki dan bola memang tak boleh dipisahkan.Saya ULANG sekali lagi.'tak boleh dipisahkan okie)
3)Honey,i miss you so much.Muaaakzzz....Muaaakkzzzz.I da kat luar okie. ( Hah ayat poyo macam ni yang buat saya lemah ni).
  


p/s: Have Fun Darling....ZZzzzzzzz......kerana esok saya ada date dengan 'tukang jahit'...

    



No comments: