Thursday, December 29, 2011

Oowwhhh cerita saya.....

     Lately ni rasa macam 24 jam tu belum sangat cukup. Owh dan saya tiba-tiba terasa teringin untuk menaip sesuatu, tentang seseorang yang buat hati saya jadi gundah, errrk....pepatah mandi tak basah,makan tak kenyang,tidur tak lena tu macam tak boleh pakai langsung sebab mandi saya masih lagi basah, tidur pun siap berdengkur, apatah lagi makan, 2 pinggan nasi confirm habis...perggghhhhh terbaek!!!!!
    Dengan orang yang ingin saya tawan??owh itu kisah lama...jangan bimbang kerana kami masih boleh hang out together as a friend...masih boleh bertengkar tentang hal yang sama,saya tengok dia...dia tengok saya dan oppssss cuma setakat itu sebab status dia yang telah pun  bertukar dan saya??haishhh....dah hampir penghujung tahun 2011 bayang SOMEONE pun saya tak nampak lagi...mungkin betul kata jiran sebelah rumah yang saya memang perlu mandi bunga....phiewww.....phiewww.....kan lebih baik jika saya buat spa atau Reflexology? 
    Dan niat saya untuk meng'update' blog ini terhenti bila nama ibu tertera di skrin telefon....aduhhhh......potong stim betul.....mesti nak tanya dah buat appointment nak mandi bunga ke belom.....ha..ha....Al-maklumlah saya kan seorang je anak pompuan emak.....:))

p/s:It's not being in love that makes me happy...it's the person that I am in love with that does.... :p

     




1 comment:

dahllya said...

Pls continue kay...hehehe...
Mom potong crta btol la..baru mau siuk2 baca ekekekek...
Haishhh.....