Wednesday, July 13, 2011

Girl in the window....

     Saya terpandang akan DIA hari ini. Ouchhh...rasa hati bagai dicubit-cubit. Entah kerana geram atau kerana apa, saya sendiri tidak pasti. Dan entah kenapa tingkap ajaib penuh debu itu juga tempat saya selalu terpandang akan Dia. Mana mungkin dia sedar kerana langsir bercorak bunga hampir menutupi separuh daripada tingkap itu. Kacau daun betullah langsir ni, marah saya dalam hati.
     Saya teringat tentang semua link yang saya post, semua status yang saya tulis dalam laman sesawang Facebook pun dia klik 'like'....nasib baik saya belum ada laman twitter, entah-entah dengan itu pun sekali dia 'twitt'...eh mengarut, saya ketawa di dalam hati. Dan saya terbayang bagaimana jika nanti sudah tiada cinta dalam hati saya untuk Dia??? Biarpun cuma cinta di depan tingkap, mungkin pada masa itu baru dia mula sedar bahawa spesis macam saya yang suka pandang Dia dari jarak jauh memang susah nak dapat or mungkin juga susah nak jumpa. Dalam 100 mungkin ada 1 atau takde langsung. Haishhh saya perasan lagi dan waktu ini saya cuma boleh berharap agar cinta untuk Dia segera hilang supaya saya bisa tidur malam, supaya saya bisa menyiapkan tugasan saya kerana cinta senyap ini sangat menyengalkan dan oopsss saya cepat-cepat menghabiskan ayat terakhir saya dalam blog ini bila Prof mula menghantar pesanan ke akaun Skype 'hope you are doing well in your assignment katanya. 'Alamak dan Oowwhhh sayalah Girl In The Window kata Bruno......:X

No comments: